TM33 به فروش میرسد...

تم33

http://tm33.loxblog.com

TM33 به فروش میرسد...

تم33

TM33 به فروش میرسد...
  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 20 خرداد 1395برچسب:, ساعت 12:3
  • منتشر کننده : تم33
  • ارسال توسط :
  • تعداد دانلود : 463 بار
  • تعداد کامنت ها : کامنت - مشاهده کامنت ها

به دلیل مشکلات شخصی ، قصده فروش تم33 را دارم .

اگر دوست دوست دارید صاحب این وب شوید با : 

TM33.LXB.IR@GMAIL.COM ارتباط برقرار کنید

یا از طریق پیام در همین جا مشخصات خود را اعلام کنید .

تم33 دارای 16 ماه آرشیو فعال ، حدود 1100 عضو ، میانگین بازدید بالا ، مطالب مفید و جلوه زیبا میباشد .

پس خواهشمندم قیمت پایین ندهید . قیمت هم توافقی است و پیشنهاد اول را شما بدهید...

 



قابل توجه کاربران گرامی:

هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب های قرار گرفته شده توسط تم33، و انتشار آن به نام خود و یا ذکر منبع شرعا حرام بوده و عرفا پیگیری خواهد شد.
کاربران عزیز! ارائه خدمات جز درد و زمان هزینه نیز دارد خواهشا کپی رایت را رعایت کنید

نظرات شما عزیزان:

امیرعلی
ساعت15:32---20 خرداد 1395
100 هزار تومن خریدارم.
واقعا عاشقه این وب شدم.
فک نکنم بیشتر از این قیمت بدن مشتریا.
سریع تحولم بدین.
پاسخ:تا شب صبر میکنم ببینم اخرین قیمت چقدره


اکبری
ساعت13:36---20 خرداد 1395
من وبلاگتو با یه هاست پرسرعت و یه دامنه عوض میکنم .
پاسخ: وجه مورد نظر باید به صورت پول باشد


علی اکبر
ساعت13:35---20 خرداد 1395
50 تومن میدم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





توضیحات / دانلود گزارش کد : 819